Kivut alavatsassa jatkuvat edelleen, join puoli litraa kahvia kotiin tullessa, edelleen väsyttää, reidet ovat myös kipeät ja omituinen maku suussa. Raskausoireitako? Olisipa. Muutoin luokittelen itseni luulotautiseksi vaikka minulla onkin hyvä mielikuvitus niin toivon että tässä ei ole nyt kyse siitä. Olen varmistanu jo yhdellä testillä että raskaushormoni on poistunut, huomenna aion testata joko sitä olisi alkanut tulla taas. Minulla on luottavainen olo myös siihen että jos tulos ei ole toivotunlainen, olen silti ihan ok asian kanssa.

Sitten muihin asioihin. Oletteko kuulleet erityisherkkyydestä? Minä olen kuullut siitä aiemminkin, minä olen erityisherkkä mutta minä huomasin vasta tänään että on ihan oma yhdistyskin! http://erityisherkat.wix.com/erityisherkat#!yhdistys/c1had Siellä on muuten testikin jos jotain kiinnostaa!

Kun olen monesti sitä miettinyt että miksi en pysty samoihin asioihin kuin muut normaalissa elämässä, voimat kuluvat vähiin nopeasti niin tämä erityisherkkyyskäsite on saanut minut ymmärtämään paljon asioita. Eteeni osui myös tällainen tuolta sosiaalisenmedian maailmasta http://areena.yle.fi/tv/2254321 eli pieni haastattelupätkä aiheesta. 

Olen tehnyt muutaman testi näistä herkkyyksistä, ne sisälsi ihan normaaleita kysymyksiä ja olinkin vähän ihmeissäni kun tajusin ettei kaikki suhtaudu niihin esitettyihin asioihin samalla tavalla, tai siis samalla herkkyydellä. On kivaa olla herkkä, on myös raskasta olla herkkä. Ihminen joka sopii paremmin "tavallisen" ihmisen peruskuvaan tuntuu vahvemmalta, järkevämmältä ja selkeämmältä kuin esimerkiksi minä. Toisaalta taas minussa on paljon hyviä puoli herkkyyteni vuoksi ja mm. empaattisuuteni on minusta hyvä puoli. Sanon monesti ettei minulla ole sydäntä tehdä jotain, se lause pitäisi kyllä päivittää niin että koska minulla on niin paljon sydäntä <3