Eräs hyvinkin arvostettu astrologi teki minulle pyynnöstäni tähtikartan viimevuonna. Olen käynyt näkijöillä ja ennustuksia saanut aiemminkin, mutta tämä kartta oli minulle uusi juttu vaikka olenkin aina ollut kiinnostunut horoskoopeista. Ennustukseni ovat myös käyneet toteen tähän asti, olen saanut kaiken mitä minulle on ennustettu ja vieläkin hätkähdän kun luen niitä ylöskirjoittamiani tapahtumia, että totta se on! Näkijät ovat kertoneet elämästäni niin avoimesti ettei minulla ole edes ollut valinnanvaraa olla uskomatta. Ne hetket ovat niin käsinkosketeltavan ilon- ja surunsekaisia tapahtumia. 

No, kuitenkin siihen minun karttaani. Se sisältää paljon niitä asioita mitä olen lähiaikoina toivonut elämääni, se ei kerro tarkasti milloin mitäkin tapahtuu mutta se on yleissilmäys tulevaan pariin vuoteen ja sisältää niistä tärkeimpiä asioita. Siellä lukee mm. 2014-2015 sisältävän hedelmöittymisen tai synnytyksen. Siellä povataan myös matkustamista, en ole koskaan ollut matkustaja mutta nytkin minulle lupailtiin ensivuodella matkaa, saa siis nähdä toteutuuko se. Myös erikoisia yhteyksiä mediaalisiin ihmisiin, näinkin on jo käynyt. Koko teksti alkaa sanoilla, on tärkeää että seuraavan parin vuoden aikana et väsytä itseäsi työllä, juuri siihen aikaan kun sain karttani olin tehnyt päätöksen vähentää töitäni ettei henkinen terveyteni romahda totaalisesti. Se povasi myös että tietty aspekti saa aikaan kirjoittamista jossain muodossa, tässähän nyt yritän kirjoittaa jotain. Tottakai se sisälsi paljon muutakin, mutta tässä tärkeimpiä jotka koskettavat tähän hetkeä.

Kaikki ovat myös sanoneet peruskiteyttäen, että elämässäni käy hyvin, viimeksi eilen sain sen kuulla eräältä henkilöltä joka oli poissa elämästäni varmaan lähes 20 vuotta... Nyt hän on palannut, omituisten asioiden siivittämänä. <3

Tämä viikko on sisältänyt paljon turhautumista vaikka minulla on kaikki hyvin. Olen lomalla ja turhautuminen tähän paikallaoloon saa pään sekaisin, lähdin lomalle ajatuksin että nyt toteutan itseäni, lepään mutta lisäksi haluan tehdä rästihommia pois, tehdä pihatöitä, keskittyä eläimiin. Mitään en oikeastaan tehnyt ja loma loppui jo. Lepäsin kyllä mutta se ei kyllä ollut minun pääprioriteettini tässä lomalla, nyt täytyisi vain hyväksyä se hyvin mielin että en tehnyt mitä suunnittelin, huoh. Onneksi sain viettää yhden illan ystäväni kanssa ajatuksia jakaen kunnolla, ne hetket auttaa taas jaksamaan eteenpäin kun asioita voi suhteuttaa toisen näkökulmien kanssa yhdessä. 

Olen tyytyväinen mutta ihmisen perusluonteeseenhan kuuluu kokoajan toivoa lisää ja niin aion jatkaa. Toiveet elää.