Jostainhan sitä uutta puhtia on etsittävä. Juttelin eilen ystäväni kanssa tilanteestani kun hän kysyi joko olen taas raskaana, ei en ole. Hän kertoi minulle sitten eräästä tuotteesta nimeltä Gelee Royal 500, siitä sitten hieman lisätietoa etsiessäni törmäsin tällaiseen blogikirjoitukseen http://www.lily.fi/blogit/puuttuva-palanen/kuningatarmehilaisen-evaat sieltä löytyikin roima määrä hyvää infoa ja tutkimustuloksia joten en niitä tähän laita erikseen lainkaan. Sitten se purkki lähti kassan kautta mukaani ja molemmat alamme sitä miehen kanssa syömään. Myös se pahuksen tupakointi saa jäädä, yritämme ainakin, nyt sitä vain miettiin miksi edes taas aloitin, hölmö minä. 

Kuvittelen että minulla vaihdekeppi, siinä on kaksi vaihdetta, tupakoiva ja tupakoimaton, mielessäni asetan vaihteen tupakoimattomalle ja mietin että palaan vain tosiaan siihen aikaan kun en polttanut, helppoa. Olen myös kerännyt peukaloni ja etusormen väliin niitä ihania tunteita mitä aion käyttää voimavaranani vaikeina hetkinä, tämän sain irti hypnoosista https://www.nlp-opisto.fi/kauppa&verkkokurssit&eroon-tupakasta , sen saa nyt ladattua ilmaiseksi jos jollain kiinnostaa ;)

Meillä on nyt kotona menossa remontti joka vaikeuttaa tätä arkielämää ärsyttävästi, onnekseni sen pitäisi valmistua tulevalla viikolla, sitten täytyy ottaa taas itseä niskasta kiinni myös ruoan suhteen, helteet ovat olleen väsyttäviä eikä ruoka ole maistunut, en myöskään ole jaksanut liikkua niinkuin ennen, painoni on varmaan pudonnut taas alipainon puolelle. Sekin puoli täytyy hoitaa kuntoon koska tosiaan kaipaan sitä hyvääoloa mitä puhdas ja hyvä ruoka minulle antaa, kuten myös sitä raikasta oloa mitä tupakoimattomuus minulle antaa. Minulla on siihen oikeus, oikeus pitää itsestäni hyvää huolta, sielun temppelistä.

Tänään tosin luultavasti vain lepään, luen ja ajattelen. Aamulla iski päänsärky minkä edellisten kokemusten perusteella oletan kestävän iltapäivään asti, en siis edes yritä nousta tekemään mitään ns. tärkeää, onneksi mies hoitaa nyt aamulla eläimet, ihana mies. 

Takaisin siihen yrittämisen iloon, koska uskon että kaikki vaikuttaa kaikkeen niin meillä itsellä on tässäkin asiassa suurin valta. Kun lasta ei ala kuulumaan niin koen sen vähän niin, että ensin täytyy itsellä luoda olosuhteet sopiviksi sen verran mikä on oikeasti mahdollista ja realistisesti, jos on alipainoa niin täytyy hankkia painoa lisää, sama toisinpäin ja sama muille ongelmille mitkä voivat ehkäistä raskautumista, lääketieteellisistä asioista en nyt puhu ja jos jollekin oikeasti vain se tuo avun niin se on hänelle oikea tapa. Meitä on niin monenlaisia. Aion aloittaa taas aamuiset voima-pirtelöni superfoodeineen koska vaikka ne kuinka olisivatkin lääketieteellisesti kiellettyjä raskausaikana niin silloin kun minä niitä käytin niin minä sain kehoni voimaan hyvin ja minä raskauduin. Nyt en ole koko kesänä niitä käyttänyt, en ole koko kesänä syönyt marjoja tai hedelmiä, en ole tehnyt mitään mikä saisi voimaan minut hyvin. Olen painanut duunia ja ei, se ei saa minua voimaan hyvin. Olen pitänyt itseni kiireisenä ja sekään ei saa minua voimaan hyvin. Yrittäminen raskautua on rankkaa, mutta yritetään silti iloita siitä jollain tapaa, kaikki omalla tavallamme <3

MINÄ TAHDON VOIDA HYVIN.