Ainiin, otampa nyt ensimmäistä kertaa ihan oikeasti kantaa johonkin.

Oletteko kuulleet Kristallipuolueesta? http://www.kristallipuolue.fi Olen aina sanonut että äänestän sitten ja olen sitten kiinnostunut politiikasta positiivisessa mielessä kun sinne saadaan oikeasti jotain järkevää. Nyt se taitaa olla käsillä ja mä olen innoissani!

"Mitä jos jonain päivänä olisi puolue, joka todella uskoisi muutokseen? Joka ei pelkäisi kyseenalaistaa vanhoja järjestelmiä ja käytäntöjä. Joka hyväksyisi jokaisen kansalaisen tasavertaisena etniseen taustaan, uskontoon, seksuaaliseen suuntautuneisuuteen tai muuhun henkilöön liittyvään syyhyn katsomatta."

No sitä että kuulostaa ennenkuulumattoman hyvältä. Uusi aika on muutenkin jo löytänyt meidät tai me se joten on mahtavaa että se rantautuu myös politiikkaan. Olen aina ajatellut että miten voi olla mahdollista ettei siellä eduskunnassa yksinkertaisesti mikään mene yksyhteen ja nyt toivon että se aika on ohi! Nyt pitää nostaa kipupisteet esille jotta päästään korjaamaan ne! Eritoten kaikella rakkaudella kaikille.